Український
Процесінговий
Центр
Антон Романчук: про плани, нові можливості та рішення user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
20. 02. 20
Антон Романчук: про плани, нові можливості та рішення
Антон Романчук: про плани, нові можливості та рішення user/common.seoImage

Про тенденції українського та європейського ринків платежів, про нові проєкти і рішення журналу «ФУЭТЕ» розповідає CEO UPC

До вашої уваги скорочена версія, повне інтерв’ю незабаром вийде у першому випуску журналу «ФУЭТЕ» за 2020 рік.

Які загальні тенденції спостерігаються сьогодні на ринку платежів - міжнародному і в Україні?

Ми вважаємо, що Україна рухається в руслі європейського розвитку. Якщо говорити про загальні тенденції - це, безумовно, зростання трансакцій і драйвери ринку. Один з драйверів і у нас, і в Європі - безконтактні (NFC) технології. Технологія NFC tap просто зробила неконкурентними всі інші способи оплати, які поки що пропонуються. І мобільні гаманці очолили вже сформовану у клієнтів звичку платити безконтактно (хоча їх частка дійсно поки що маленька).
Ще один драйвер—електронна комерція. Вона росте і глобально, і в Європі, і у нас, виступаючи драйвером зростання роздрібних платежів, і карткових платежів зокрема.

Що UPC пропонує клієнтам в сфері електронної комерції?

Ми спостерігаємо високі темпи зростання електронної комерція і P2P-переказів в Україні, тому у нас є бажання і плани продовжити розвивати їх для наших клієнтів.
Нещодавно, ми розробили і вже пропонуємо сервіс токенізаціі. Для того, щоб кожного разу не вводити номер картки, ми надаємо послугу по зберіганню, супроводу цієї токенізірованої картки на своїх серверах. Так, є глобальні сервіси токенізаціі від платіжних систем, але деякі клієнти, через певні причини, поки не хочуть або не можуть ними користуватися.

UPC пропонує клієнтам API. Чому це актуально?

Ми розуміємо, що крім інтеграцій, в проведенні яких ми готові допомагати нашим клієнтам, в електронній комерції потрібно розвивати API. Тому що у банків сьогодні настільки креативні продуктові менеджери, agile-команди, що ти просто не встигаєш кожен раз зробити для них окрему і повну розробку під їх конкретну ідею. Але якщо ти запропонуєш всім продуманий API, який дозволяє робити набір якихось необхідних речей, то вони самі знайдуть, як його використовувати відповідно зі своїми ідеями.
API—універсальний засіб, який дозволяє кожному будувати унікальну клієнтську пропозицію. Тому ми розвиваємо API, виходячи із специфіки наших сервісів.

Що відбувається у такому швидкозростаючому сегменті, як P2P перекази?

Ми розвиваємо напрямок P2P перекази і в 2020 році запропонуємо клієнтам ряд нових технологій, пов'язаних з можливістю інтеграції з API. Кількість операцій в сегменті P2P-переказів швидко росте. Ми, тим часом, робимо великі ставки на API до нашої платформи для P2P-переказів (вже розробили і тестуємо API) і готові запропонувати ряд цікавих можливостей, а банки самі вирішать, чи хочуть вони ними скористатися. Ми посилили product management цього напрямку, тому що вважаємо його перспективним, і будемо тут представлені більш істотно, ніж просто switch.

Які переваги банкам пропонує UPC на відміну від інших процесингових центрів?

Ми себе вважаємо дуже надійним партнером, оскільки наш акціонер —західна банківська група, і крім того, у нас дуже диверсифікована бізнес-модель. Ми багато вкладаємо в безпеку, стабільність систем.

На нашу думку, головна перевага співпраці з нашою компанією у тому, що наші клієнти, реалізуючи проєкти і вирішуючи свої завдання, можуть не "озиратися постійно назад", а робити свою справу. У них повно роботи—створювати хороший інтерфейс, займатися маркетингом, покращувати клієнтський досвід, і вони можуть на ній зосередитися.

Ще одна перевага—доступність процесингової системи. Ми багато інвестуємо, щоб працював core-сервіс.
Також ми вважаємо, що у нас кращий на ринку картковий бек-офіс IS-Card (і функціонально, і за вартістю). Ми його постійно вдосконалюємо, розширюємо можливості. IS-Card виріс на нашому ринку і приніс на нього багато свого досвіду і хороших рішень. Він не відстає в розвитку інновацій. Це стосується грейс-періода кредитних карток, оплати частинами, порогових нарахувань ставок, пакетної тарифікації, бонусів, кешбек... Це все функціональне і, ми вважаємо, краще на ринку.

Інші новини
23. 07. 21
Банк Січ відтепер обслуговується в UPC
У липні банк перейшов на процесинг до UPC.
Банк Січ відтепер обслуговується в UPC user/common.seoImage
23. 07. 21
Грошовий переказ за номером телефону
Надайте держателям карток зручну можливість переказувати кошти лише за номером телефону за допомогою Visa Alias Directory Service.
Грошовий переказ за номером телефону user/common.seoImage
15. 07. 21
Ринок платіжних карток за 2 квартал 2021 року: кількість трансакцій зросла на третину
Загальна кількість трансакцій за картками за другий квартал поточного року, порівняно з аналогічним періодом 2020 року, зросла на 35,7%. Кількість карток банків-клієнтів UPC збільшилася протягом року на 12%.
Ринок платіжних карток за 2 квартал 2021 року: кількість трансакцій зросла на третину user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса Пр-т Степана Бандери 9, корпус 5А, а/с 65, Київ, Україна, 04073