Український
Процесінговий
Центр
Динаміка ринку платіжних карток в Україні за перше півріччя 2023 року: українці більше переказують на картки та витрачають на товари чи послуги user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
24. 07. 23
Динаміка ринку платіжних карток в Україні за перше півріччя 2023 року: українці більше переказують на картки та витрачають на товари чи послуги
Динаміка ринку платіжних карток в Україні за перше півріччя 2023 року: українці більше переказують на картки та витрачають на товари чи послуги user/common.seoImage

За шість місяців 2023 року, порівняно з аналогічним періодом 2022 року, загальна кількість трансакцій за картками клієнтів UPC збільшилась на 6,5%, а грошові об’єми збільшилися на 13,9%. Дані за картками 15 банків-клієнтів UPC в Україні надають змогу проаналізувати тенденції ринку та оцінити зміни відносно минулого року.

Оплати у POS-терміналах
Оплата у POS-терміналах залишається найпопулярнішим видом безготівкових платежів, при цьому середня сума чеку за рік збільшилась на 15% до 554 грн. Загальна кількість покупок збільшилась на 11,6%, але витрати держателів карток зросли на 28,6%. Цьому сприяло загальне зростанням цін та збільшенням грошової маси.

Зняття готівки
Кількість операцій зняття готівки в банкоматі зменшилась на 26,2%. Обсяги АТМ-трансакцій за рік збільшилася на 6,1%. Клієнти банків рідше знімали готівку в банкоматах -  в середньому раз на місяць, але суми зняття значно збільшились, додавши 44% (3 937 грн на трансакцію). Це може бути обумовлено змінами  у моделі поведінки клієнтів, в тому числі внаслідок блекаутів – готівку знімають «про запас».

Розрахунки в Інтернеті
Кількість оплат в інтернеті збільшилася на 5,8%, а їх обсяги на 18,1%. Середня сума операції дорівнювала 1 613 грн., що на 11,6% більше ніж минулого року.

За що платили в Інтернеті
Найбільше держателі карток витратили на комунальні послуги, відеоігри, поповнювали мобільні телефони, купували продукти, оплачували логістичні послуги, квитків(авіа, залізничні). Значно менше, у порівнянні з 2022 роком, витрачали на рекламні послуги (-85%) та на автозаправних станціях (-51%).

Перекази з картки на картку
Сервіс p2p-переказів продемонстрував найбільше зростання у першому півріччі 2023 року. Адже кількість таких переказів збільшилася на 21,5%, проте грошові обсяги додали лише 14,5%. Середня сума операції дорівнювала 2 303 грн. Така тенденція спостерігається за весь час повномасштабного вторгнення в Україну. Зауважимо, що для платіжного сервісу є нормою зниження середнього чеку по мірі зростання його популярності. Також вплинула ситуація з волонтерством та різними зборами на допомогу.

Антон Романчук, CEO UPC: «За півріччя 2023 року відмічається незначне збільшення активності держателів карток, обсяги операцій також демонструють зростання під впливом інфляції та збільшення грошової маси. Наразі українці більше переказують та витрачають на товари і послуги ніж рік тому, але набагато рідше відвідують АТМ».

 

Інші новини
23. 10. 24
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2024 року.
За дев’ять місяців 2024 року, порівняно з аналогічним періодом 2023 року, загальна кількість трансакцій за картками клієнтів UPC збільшилась на 13,8%, а грошові об’єми збільшилися на 30,6%.
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2024 року. user/common.seoImage
09. 10. 24
Впровадження нових лімітів на P2P-перекази відповідно до вимог НБУ
З 1 жовтня 2024 року всі банки, підключені до платіжної системи UPC, впровадили нові ліміти на P2P-перекази.
Впровадження нових лімітів на P2P-перекази відповідно до вимог НБУ user/common.seoImage
02. 09. 24
Запуск першої платформи Open Banking від UPC
Компанія UPC (Ukranian Processing Center), визнаний лідер українського фінансового ринку, офіційно оголошуємо про запуск першої в Україні платформу Open Banking, яка відкриває нові можливості для користувачів та партнерів.
Запуск першої платформи Open Banking від UPC user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.