Український
Процесінговий
Центр
Динаміка ринку платіжних карток в Україні за перше півріччя 2023 року: українці більше переказують на картки та витрачають на товари чи послуги user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
24. 07. 23
Динаміка ринку платіжних карток в Україні за перше півріччя 2023 року: українці більше переказують на картки та витрачають на товари чи послуги
Динаміка ринку платіжних карток в Україні за перше півріччя 2023 року: українці більше переказують на картки та витрачають на товари чи послуги user/common.seoImage

За шість місяців 2023 року, порівняно з аналогічним періодом 2022 року, загальна кількість трансакцій за картками клієнтів UPC збільшилась на 6,5%, а грошові об’єми збільшилися на 13,9%. Дані за картками 15 банків-клієнтів UPC в Україні надають змогу проаналізувати тенденції ринку та оцінити зміни відносно минулого року.

Оплати у POS-терміналах
Оплата у POS-терміналах залишається найпопулярнішим видом безготівкових платежів, при цьому середня сума чеку за рік збільшилась на 15% до 554 грн. Загальна кількість покупок збільшилась на 11,6%, але витрати держателів карток зросли на 28,6%. Цьому сприяло загальне зростанням цін та збільшенням грошової маси.

Зняття готівки
Кількість операцій зняття готівки в банкоматі зменшилась на 26,2%. Обсяги АТМ-трансакцій за рік збільшилася на 6,1%. Клієнти банків рідше знімали готівку в банкоматах -  в середньому раз на місяць, але суми зняття значно збільшились, додавши 44% (3 937 грн на трансакцію). Це може бути обумовлено змінами  у моделі поведінки клієнтів, в тому числі внаслідок блекаутів – готівку знімають «про запас».

Розрахунки в Інтернеті
Кількість оплат в інтернеті збільшилася на 5,8%, а їх обсяги на 18,1%. Середня сума операції дорівнювала 1 613 грн., що на 11,6% більше ніж минулого року.

За що платили в Інтернеті
Найбільше держателі карток витратили на комунальні послуги, відеоігри, поповнювали мобільні телефони, купували продукти, оплачували логістичні послуги, квитків(авіа, залізничні). Значно менше, у порівнянні з 2022 роком, витрачали на рекламні послуги (-85%) та на автозаправних станціях (-51%).

Перекази з картки на картку
Сервіс p2p-переказів продемонстрував найбільше зростання у першому півріччі 2023 року. Адже кількість таких переказів збільшилася на 21,5%, проте грошові обсяги додали лише 14,5%. Середня сума операції дорівнювала 2 303 грн. Така тенденція спостерігається за весь час повномасштабного вторгнення в Україну. Зауважимо, що для платіжного сервісу є нормою зниження середнього чеку по мірі зростання його популярності. Також вплинула ситуація з волонтерством та різними зборами на допомогу.

Антон Романчук, CEO UPC: «За півріччя 2023 року відмічається незначне збільшення активності держателів карток, обсяги операцій також демонструють зростання під впливом інфляції та збільшення грошової маси. Наразі українці більше переказують та витрачають на товари і послуги ніж рік тому, але набагато рідше відвідують АТМ».

 

Інші новини
04. 06. 24
UPC впроваджує OpenBanking, як сервіс для банків України
Компанія UPC впроваджує сервіс Openbanking (Openbanking-As-a-Service) - структурований і безпечний обмін даними між надавачами платіжних послуг та технологічним оператором платіжних послуг через відкриті API.
UPC впроваджує OpenBanking, як сервіс для банків України user/common.seoImage
23. 05. 24
UPC нещодавно відсвяткував своє 27-річчя!
Дорогі друзі та колеги, ми раді повідомити, що наша компанія нещодавно відсвяткувала своє 27-річчя!
UPC нещодавно відсвяткував своє 27-річчя! user/common.seoImage
30. 04. 24
Регулярна річна інформація (річний звіт) ПрАТ "Український процесінговий центр" за 2023 р.
ПрАТ «Український процесінговий центр» розміщує регулярну річну інформацію (річний звіт) за 2023 р.
Регулярна річна інформація (річний звіт) ПрАТ "Український процесінговий центр" за 2023 р. user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.