Українська компанія UPC оголосила про вихід на ринок інтернет-платежів у Боснії та Герцеговині. Таким чином компанія продовжує розширювати географію своєї присутності в Європі. В рамках стратегії розвитку, UPC вже надає свій сервіс в Україні, Болгарії, Хорватії, Албанії, Косово, Сербії, Угорщини, Польщі, Румунії та Чехії. Банком-еквайром в Боснії і Герцеговині став Raiffeisen Bank, а першим підключеним клієнтом стала компанія Djikic Web Studio.
UPC є одним із європейських лідерів інтернет-платежів. Для української компанії це не перший досвід в таких великих міжнародних проектах в ролі платіжного сервіс-провайдера і її добре знають, як стабільного та надійного партнера, що забезпечує якісний сервіс процесування карткових платежів на європейському ринку.
«Для європейських компаній визначальним є питання, безпеки, стабільності і надійності, - коментує Антон Романчук, CEO UPC - Сьогодні ми співпрацюємо вже з багатьма найбільшими європейськими компаніями і раді, що до системи приєдналась ще одна країна».
Нагадуємо, що UPC був першою компанією в Україні, яка запустила сервіс безпечних платежів за технологією 3D Secure 2.1 та отримала статус «процесора».
Довідково.
UPC (Український процесінговий центр) – процесінговий центр і платіжний сервіс-провайдер. Забезпечує якісним сервісом обслуговування платіжних карток 38 банків і 1700 онлайн-магазинів у 16 країнах Центральної та Східної Європи. UPC працює з 1997 року та входить до міжнародної групи Raiffeisen Bank International.