Український
Процесінговий
Центр
Кожна шоста покупка карткою здійснюється в Інтернеті user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
27. 08. 18
Кожна шоста покупка карткою здійснюється в Інтернеті
Кожна шоста покупка карткою здійснюється в Інтернеті user/common.seoImage

За даними Українського процесінгового центру (UPC), загальна кількість покупок в інтернеті у першому півріччі 2018 року збільшилася на 40,3%, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.

Більше половини покупок держателі платіжних карток банків-клієнтів UPC роблять на вітчизняних сайтах. На долю українських інтернет-магазинів припадає 73% від загальної кількості онлайн-покупок. У першому півріччі поточного року, порівняно з першим півріччям 2017 року, кількість трансакцій у українських інтернет-магазинах збільшилася на 28%, а обсяги трансакцій зросли на 56%. Проте українці почали частіше користуватися закордонними інтернет-магазинами, де частка оплат склала 27% від загальної кількості онлайн-покупок. А це на 1% більше ніж минулого року. У першому півріччі поточного року, порівняно з першим півріччям 2017 року, кількість трансакцій на таких сайтах збільшилася на 38%, а обсяги трансакцій зросли на 44%.

Найчастіше на українських сайтах держателі платіжних карток виконують операції поповнення рахунків мобільних телефонів, а це 42% від усіх онлайн-розрахунків на вітчизняних сайтах. Середня сума трансакції склала 79 грн. На другому місці опинились операції з оплати комунальних послуг —19%. На третьому місці розташувалися покупки авіа та залізничних квитків — 6%. Замикають цей топ-список операції з купівлі квитків у кіно, театри та оплата поштових послуг, частка яких склала по 3%.

На закордонних сайтах держателі платіжних карток найчастіше здійснювали оплату туристичних та транспортних послуг, купівлю проїзних квитків – 26%. Середня сума трансакції склала в еквіваленті 493 грн. Також активно карткою розраховувались за покупки через інтернет-площадки та рекламні каталоги – 13%. До топу онлайн-трансакцій у закордонних інтернет-магазинах за кількістю увійшли операції з оплати поштових послуг — 12%, покупки відеоігор — 9% та оформлення підписок на медіа-контенти — 8%.

Варто зазначити, що частина трансакцій за оплату послуги, які фактично надаються на території України, обробляються за кордоном, тому при формуванні статистичних звітів їх було віднесено до онлайн-операцій на закордонних сайтах (наприклад, Uber, Google, Itunes та інші).

Інші новини
25. 06. 24
Панельна дискусія на тему “OpenBanking: загрози та можливості” від UPC
На панельній дискусії “OpenBanking: загрози та можливості” зібрались провідні експерти галузі та обговорили найактуальніші питання щодо впровадження OpenBanking в Україні.
Панельна дискусія на тему “OpenBanking: загрози та можливості” від UPC user/common.seoImage
13. 06. 24
Запрошуємо вас на панельну дискусію на тему “OpenBanking: загрози та можливості”!
Експерти обговорять найактуальніші питання щодо впровадження OpenBanking в Україні, його вплив на фінансові інститути та клієнтів, а також розглянуть потенційні ризики та можливості, що виникають у зв’язку з цією технологією.
Запрошуємо вас на панельну дискусію на тему “OpenBanking: загрози та можливості”! user/common.seoImage
04. 06. 24
UPC впроваджує OpenBanking, як сервіс для банків України
Компанія UPC впроваджує сервіс Openbanking (Openbanking-As-a-Service) - структурований і безпечний обмін даними між надавачами платіжних послуг та технологічним оператором платіжних послуг через відкриті API.
UPC впроваджує OpenBanking, як сервіс для банків України user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.