Український
Процесінговий
Центр
Кожна шоста покупка карткою здійснюється в Інтернеті user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
27. 08. 18
Кожна шоста покупка карткою здійснюється в Інтернеті
Кожна шоста покупка карткою здійснюється в Інтернеті user/common.seoImage

За даними Українського процесінгового центру (UPC), загальна кількість покупок в інтернеті у першому півріччі 2018 року збільшилася на 40,3%, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.

Більше половини покупок держателі платіжних карток банків-клієнтів UPC роблять на вітчизняних сайтах. На долю українських інтернет-магазинів припадає 73% від загальної кількості онлайн-покупок. У першому півріччі поточного року, порівняно з першим півріччям 2017 року, кількість трансакцій у українських інтернет-магазинах збільшилася на 28%, а обсяги трансакцій зросли на 56%. Проте українці почали частіше користуватися закордонними інтернет-магазинами, де частка оплат склала 27% від загальної кількості онлайн-покупок. А це на 1% більше ніж минулого року. У першому півріччі поточного року, порівняно з першим півріччям 2017 року, кількість трансакцій на таких сайтах збільшилася на 38%, а обсяги трансакцій зросли на 44%.

Найчастіше на українських сайтах держателі платіжних карток виконують операції поповнення рахунків мобільних телефонів, а це 42% від усіх онлайн-розрахунків на вітчизняних сайтах. Середня сума трансакції склала 79 грн. На другому місці опинились операції з оплати комунальних послуг —19%. На третьому місці розташувалися покупки авіа та залізничних квитків — 6%. Замикають цей топ-список операції з купівлі квитків у кіно, театри та оплата поштових послуг, частка яких склала по 3%.

На закордонних сайтах держателі платіжних карток найчастіше здійснювали оплату туристичних та транспортних послуг, купівлю проїзних квитків – 26%. Середня сума трансакції склала в еквіваленті 493 грн. Також активно карткою розраховувались за покупки через інтернет-площадки та рекламні каталоги – 13%. До топу онлайн-трансакцій у закордонних інтернет-магазинах за кількістю увійшли операції з оплати поштових послуг — 12%, покупки відеоігор — 9% та оформлення підписок на медіа-контенти — 8%.

Варто зазначити, що частина трансакцій за оплату послуги, які фактично надаються на території України, обробляються за кордоном, тому при формуванні статистичних звітів їх було віднесено до онлайн-операцій на закордонних сайтах (наприклад, Uber, Google, Itunes та інші).

Інші новини
02. 09. 24
Запуск першої платформи Open Banking від UPC
Компанія UPC (Ukranian Processing Center), визнаний лідер українського фінансового ринку, офіційно оголошуємо про запуск першої в Україні платформу Open Banking, яка відкриває нові можливості для користувачів та партнерів.
Запуск першої платформи Open Banking від UPC user/common.seoImage
06. 08. 24
Впровадження обробки Primary Account Reference (PAR) на POS-терміналах
Український процесінговий центр спільно з ТОВ "Сервус Сістемз Інтегрейшн", оголошуємо про успішне завершення проєкту з впровадження обробки Primary Account Reference (PAR) на POS-терміналах Verifone X990. 
Впровадження обробки Primary Account Reference (PAR) на POS-терміналах user/common.seoImage
25. 06. 24
Панельна дискусія на тему “Open Banking: загрози та можливості” від UPC
На панельній дискусії “Open Banking: загрози та можливості” зібрались провідні експерти галузі та обговорили найактуальніші питання щодо впровадження Open Banking в Україні.
Панельна дискусія на тему “Open Banking: загрози та можливості” від UPC user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.