За даними Українського процесінгового центру (UPC), загальна кількість покупок в інтернеті у першому півріччі 2018 року збільшилася на 40,3%, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року.
Більше половини покупок держателі платіжних карток банків-клієнтів UPC роблять на вітчизняних сайтах. На долю українських інтернет-магазинів припадає 73% від загальної кількості онлайн-покупок. У першому півріччі поточного року, порівняно з першим півріччям 2017 року, кількість трансакцій у українських інтернет-магазинах збільшилася на 28%, а обсяги трансакцій зросли на 56%. Проте українці почали частіше користуватися закордонними інтернет-магазинами, де частка оплат склала 27% від загальної кількості онлайн-покупок. А це на 1% більше ніж минулого року. У першому півріччі поточного року, порівняно з першим півріччям 2017 року, кількість трансакцій на таких сайтах збільшилася на 38%, а обсяги трансакцій зросли на 44%.
Найчастіше на українських сайтах держателі платіжних карток виконують операції поповнення рахунків мобільних телефонів, а це 42% від усіх онлайн-розрахунків на вітчизняних сайтах. Середня сума трансакції склала 79 грн. На другому місці опинились операції з оплати комунальних послуг —19%. На третьому місці розташувалися покупки авіа та залізничних квитків — 6%. Замикають цей топ-список операції з купівлі квитків у кіно, театри та оплата поштових послуг, частка яких склала по 3%.
На закордонних сайтах держателі платіжних карток найчастіше здійснювали оплату туристичних та транспортних послуг, купівлю проїзних квитків – 26%. Середня сума трансакції склала в еквіваленті 493 грн. Також активно карткою розраховувались за покупки через інтернет-площадки та рекламні каталоги – 13%. До топу онлайн-трансакцій у закордонних інтернет-магазинах за кількістю увійшли операції з оплати поштових послуг — 12%, покупки відеоігор — 9% та оформлення підписок на медіа-контенти — 8%.
Варто зазначити, що частина трансакцій за оплату послуги, які фактично надаються на території України, обробляються за кордоном, тому при формуванні статистичних звітів їх було віднесено до онлайн-операцій на закордонних сайтах (наприклад, Uber, Google, Itunes та інші).