Український
Процесінговий
Центр
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
13. 10. 21
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз user/common.seoImage

З початку року, UPC подвоїв кількість операцій через власний платіжний шлюз електронної комерції.

З вересня 2021 року за добу проводиться понад мільйон таких операцій, порівняно із 530 тисячами на початку року.

Ринок електронної комерції має потенціал і надалі зростати як у світі, так і в Україні.

За даними Національного Банку України, за першу половину 2021 частка оплат онлайн зросла на 67% відносно цього ж періоду 2020 року.

UPC планує і надалі розвивати можливості напрямку електронної комерції, враховуючи тенденції ринку та найвищі стандарти якості.

Інші новини
03. 12. 24
«Чорна п’ятниця» 2024: українці купували менше, але витрачали більше
Щорічний день великих знижок, «чорна п’ятниця», цьогоріч відзначився цікавими тенденціями у купівельній поведінці українців.
«Чорна п’ятниця» 2024: українці купували менше, але витрачали більше user/common.seoImage
23. 10. 24
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2024 року.
За дев’ять місяців 2024 року, порівняно з аналогічним періодом 2023 року, загальна кількість трансакцій за картками клієнтів UPC збільшилась на 13,8%, а грошові об’єми збільшилися на 30,6%.
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2024 року. user/common.seoImage
09. 10. 24
Впровадження нових лімітів на P2P-перекази відповідно до вимог НБУ
З 1 жовтня 2024 року всі банки, підключені до платіжної системи UPC, впровадили нові ліміти на P2P-перекази.
Впровадження нових лімітів на P2P-перекази відповідно до вимог НБУ user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.