Український
Процесінговий
Центр
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
13. 10. 21
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз user/common.seoImage

З початку року, UPC подвоїв кількість операцій через власний платіжний шлюз електронної комерції.

З вересня 2021 року за добу проводиться понад мільйон таких операцій, порівняно із 530 тисячами на початку року.

Ринок електронної комерції має потенціал і надалі зростати як у світі, так і в Україні.

За даними Національного Банку України, за першу половину 2021 частка оплат онлайн зросла на 67% відносно цього ж періоду 2020 року.

UPC планує і надалі розвивати можливості напрямку електронної комерції, враховуючи тенденції ринку та найвищі стандарти якості.

Інші новини
17. 02. 23
Покупка із видачею готівки: за рік обороти збільшились у 41 раз, а кількість операцій у 11 разів
За даними UPC у 2022 році держателі карток менше знімали гроші у банкоматах, а віддавали перевагу отриманню готівки на касах магазинів.
Покупка із видачею готівки: за рік обороти збільшились у 41 раз, а кількість операцій у 11 разів user/common.seoImage
08. 02. 23
UPC отримав нагороду премії PaySpace Magazine Awards 2022
UPC отримав срібну відзнаку у номінації «Найкращий процесинговий центр», ставши єдиним незалежним ПЦ серед переможців.
UPC отримав нагороду премії PaySpace Magazine Awards 2022 user/common.seoImage
17. 01. 23
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися
Як використовували і куди витрачали кошти українці
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса Пр-т Степана Бандери 9, корпус 5А, а/с 65, Київ, Україна, 04073

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.