Український
Процесінговий
Центр
Ринок платіжних карток у першому півріччі 2018 року: обсяги трансакцій зростають user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
23. 07. 18
Ринок платіжних карток у першому півріччі 2018 року: обсяги трансакцій зростають
Ринок платіжних карток у першому півріччі 2018 року: обсяги трансакцій зростають user/common.seoImage

Загальна кількість трансакцій за картками у першому півріччі поточного року, порівняно з першим півріччям 2017 року, зросла на 32%. Кількість карток банків-клієнтів UPC збільшилася протягом року на 4%.

Оплата карткою у POS-терміналах

У першому півріччі 2018 року частка покупок карткою у POS-терміналах за кількістю трансакцій досягла 57,1% від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC. Для порівняння, в першому півріччі минулого року цей показник становив 53,7%. Загальна кількість покупок карткою зросла на 40,3% та складала в середньому на місяць 3,8 трансакцій на одну активну картку у першому півріччі 2018 року.

Також у першому півріччі 2018 року спостерігалося зростання покупок карткою на 37,6% за обсягом трансакцій у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Середня сума чеку дорівнювала 655 грн.

Варто зазначити, що 25% від усіх покупок картками у POS-терміналах займають безконтактні трансакції, завдяки швидкості розрахунків. Кількість оплат безконтактними картками зросла у 2 рази, а за обсягами збільшилися в 2,5 рази.

Операції зняття готівки (в банкоматах та відділенях)

Операції зняття готівки займають друге місце за кількістю.У першому півріччі 2018 року їх частка за кількістю трансакцій досягла 31,8% (в ATM — 30,6%, в POS — 1,2%) від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC.

Кількість операцій зняття готівки в банкоматі збільшилась на 15% та складає дві трансакції на місяць на одну активну картку. Обсяги АТМ-трансакцій збільшились на 25,3%, а середня сума чеку дорівнювала 2 400 грн. Кількість операцій зняття готівки в відділеннях банку також збільшилась на 20,7%, а обсяги трансакції — на 31%

 

Розрахунки в Інтернеті

Все частіше клієнти українських банків розраховуються карткою не тільки в магазинах, а й в Інтернеті, адже з новими технологіями захисту он-лайн розрахунків, це достатньо зручно та безпечно. Так частка онлайн-покупок за кількістю трансакцій досягла 9,1% від усіх фінансових трансакцій за картками.

У першому півріччі поточного року, порівнюючи з тим же періодом 2017 року, кількість оплат в інтернеті збільшилася на 40,3%, а їх обсяги зросли на 59,6%. Середня сума чеку дорівнювала 560 грн.

Перекази з картки на картку

Держателі платіжних карток здійснили у 2 рази більше переказів з картки на картку в Інтернеті (за кількістю трансакцій). Частка переказів від загальної кількості фінансових трансакцій за платіжними картками у 2018 році становила 2%. У першому півріччі 2018 року відбулось зростання обсягів таких переказів у 2,3 рази, а середня сума чеку дорівнювала 1 800 грн.

За шість місяців 2018 року динаміка ринку платіжних карток продовжує демонструвати позитивні темпи зростання по всіх напрямках.

Інші новини
03. 02. 25
UPC отримав нагороду від PaySpace Magazine Awards 2024!
UPC визнано одним з найкращих процесингових центрів України у 2024 році!
UPC отримав нагороду від PaySpace Magazine Awards 2024! user/common.seoImage
23. 01. 25
Ринок платіжних карток у 2024 році
За 2024 рік, порівняно з аналогічним періодом 2023 року, загальна кількість трансакцій за картками клієнтів UPC збільшилась на 12,4%, а грошові об’єми збільшилися на 29,4%.
Ринок платіжних карток у 2024 році user/common.seoImage
03. 12. 24
«Чорна п’ятниця» 2024: українці купували менше, але витрачали більше
Щорічний день великих знижок, «чорна п’ятниця», цьогоріч відзначився цікавими тенденціями у купівельній поведінці українців.
«Чорна п’ятниця» 2024: українці купували менше, але витрачали більше user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.