Український
Процесінговий
Центр
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
17. 01. 23
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися user/common.seoImage

Загальна кількість трансакцій за картками у 2022 році, порівняно з 2021, зменшилися на 10,8%, а грошові об’єми збільшилися на 10,4% (тут і далі данні за картками 15 банків-клієнтів UPC в Україні, порівнюються з показники 2022 і 2021 років).

Оплати у POS-терміналах
Загальна кількість покупок карткою зменшилася на 10,0% та складала в середньому 8 трансакцій на одну активну картку. Хоча витратили держателі карток витратили на 22,8% більше. Середня сума чеку за рік збільшилися на 36% до 507 грн.

Зняття готівки
Кількість операцій зняття готівки в банкоматі зменшилась на 34,5%. Обсяги АТМ-трансакцій за рік майже не змінились. Українці рідше знімали готівку в банкоматах -  два рази на місяць, але суми зняття значно збільшились, додавши 44% до 3 027 грн на трансакцію.

Розрахунки в Інтернеті
Кількість оплат в інтернеті зменшилася на 5,0%, а їх обсяги збільшилися на 15,5%. Середня сума чеку дорівнювала 1 473 грн., що на 21,6% більше ніж минулого року.

За що платили в Інтернеті
Найбільше держателі карток витратили на оплату комунальних послуг, поповнювали мобільні телефони, оплачували послуги поштово-пакувальних агентств, купували продукти. Значно менше, у порівнянні з 2021 роком, витрачали на послуги кур’єрів, таксі, замовлення готової їжі, магазини косметики, авіа та залізничні квитки.

Перекази з картки на картку
Сервіс переказів з картки на картку продемонстрував найбільше зростання у минулому році. За 2022 рік кількість таких переказів збільшилася на 27,6%, а грошові обсягаги додали 56,7%. Зауважимо, що середня сума операції дорівнювала 2 356 грн. Значне зростання переказів може бути результатом активної підтримкою благодійних фондів, армії під час 2022 року.

Антон Романчук, CEO UPC: « 2022 рік умовно можна розділити на декілька періодів, які суттєво відрізнялись між собою: до війни, перший шок, часткове повернення бізнес-активності, блекаути після обстрілів інфраструктури. Загалом по року можна зробити висновок, що платіжний ринок переважно оговтався від перших наслідків та адаптувався до війни. У зв’язку з великою кількістю переселенців, суттєво змінилася географія розрахунків і їх обсяги в Україні та за кордоном. Так само можна констатувати, що кількість операцій зменшилася за усіма напрямками (крім переказів з картки на картку), але відчутно збільшилися обсяги операцій».

За 2022 рік відмічається незначне зменшення активності держателів карток, а обсяги операцій демонструють збільшення. Наразі держателі карток більше витрачають на товари і послуги ніж рік тому та менше знімають готівку у АТМ.

Інші новини
23. 10. 24
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2024 року.
За дев’ять місяців 2024 року, порівняно з аналогічним періодом 2023 року, загальна кількість трансакцій за картками клієнтів UPC збільшилась на 13,8%, а грошові об’єми збільшилися на 30,6%.
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2024 року. user/common.seoImage
09. 10. 24
Впровадження нових лімітів на P2P-перекази відповідно до вимог НБУ
З 1 жовтня 2024 року всі банки, підключені до платіжної системи UPC, впровадили нові ліміти на P2P-перекази.
Впровадження нових лімітів на P2P-перекази відповідно до вимог НБУ user/common.seoImage
02. 09. 24
Запуск першої платформи Open Banking від UPC
Компанія UPC (Ukranian Processing Center), визнаний лідер українського фінансового ринку, офіційно оголошуємо про запуск першої в Україні платформу Open Banking, яка відкриває нові можливості для користувачів та партнерів.
Запуск першої платформи Open Banking від UPC user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.