Український
Процесінговий
Центр
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
17. 01. 23
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися
Ринок платіжних карток за 2022 рік: кількість операцій зменшилася, але грошові обороти збільшилися user/common.seoImage

Загальна кількість трансакцій за картками у 2022 році, порівняно з 2021, зменшилися на 10,8%, а грошові об’єми збільшилися на 10,4% (тут і далі данні за картками 15 банків-клієнтів UPC в Україні, порівнюються з показники 2022 і 2021 років).

Оплати у POS-терміналах
Загальна кількість покупок карткою зменшилася на 10,0% та складала в середньому 8 трансакцій на одну активну картку. Хоча витратили держателі карток витратили на 22,8% більше. Середня сума чеку за рік збільшилися на 36% до 507 грн.

Зняття готівки
Кількість операцій зняття готівки в банкоматі зменшилась на 34,5%. Обсяги АТМ-трансакцій за рік майже не змінились. Українці рідше знімали готівку в банкоматах -  два рази на місяць, але суми зняття значно збільшились, додавши 44% до 3 027 грн на трансакцію.

Розрахунки в Інтернеті
Кількість оплат в інтернеті зменшилася на 5,0%, а їх обсяги збільшилися на 15,5%. Середня сума чеку дорівнювала 1 473 грн., що на 21,6% більше ніж минулого року.

За що платили в Інтернеті
Найбільше держателі карток витратили на оплату комунальних послуг, поповнювали мобільні телефони, оплачували послуги поштово-пакувальних агентств, купували продукти. Значно менше, у порівнянні з 2021 роком, витрачали на послуги кур’єрів, таксі, замовлення готової їжі, магазини косметики, авіа та залізничні квитки.

Перекази з картки на картку
Сервіс переказів з картки на картку продемонстрував найбільше зростання у минулому році. За 2022 рік кількість таких переказів збільшилася на 27,6%, а грошові обсягаги додали 56,7%. Зауважимо, що середня сума операції дорівнювала 2 356 грн. Значне зростання переказів може бути результатом активної підтримкою благодійних фондів, армії під час 2022 року.

Антон Романчук, CEO UPC: « 2022 рік умовно можна розділити на декілька періодів, які суттєво відрізнялись між собою: до війни, перший шок, часткове повернення бізнес-активності, блекаути після обстрілів інфраструктури. Загалом по року можна зробити висновок, що платіжний ринок переважно оговтався від перших наслідків та адаптувався до війни. У зв’язку з великою кількістю переселенців, суттєво змінилася географія розрахунків і їх обсяги в Україні та за кордоном. Так само можна констатувати, що кількість операцій зменшилася за усіма напрямками (крім переказів з картки на картку), але відчутно збільшилися обсяги операцій».

За 2022 рік відмічається незначне зменшення активності держателів карток, а обсяги операцій демонструють збільшення. Наразі держателі карток більше витрачають на товари і послуги ніж рік тому та менше знімають готівку у АТМ.

Інші новини
24. 04. 23
Структура власності ПрАТ «Український процесінговий центр»
Інформація про структуру власності.
Структура власності ПрАТ «Український процесінговий центр» user/common.seoImage
14. 04. 23
Динамічний ринок платіжних карток в Україні: аналіз показників за перший квартал 2023 року
За перший квартал 2023 року, порівняно з аналогічним періодом 2022 року, загальна кількість трансакцій за картками зменшилась на 2,0%, а грошові об’єми збільшилися на 6,5%.
Динамічний ринок платіжних карток в Україні: аналіз показників за перший квартал 2023 року user/common.seoImage
12. 04. 23
Регулярна річна інформація (річний звіт) ПрАТ "Український процесінговий центр" за 2021 р. та 2022 р.
ПрАТ «Український процесінговий центр» розміщує регулярну річну інформацію (річний звіт) за 2021 р. та 2022 р.
Регулярна річна інформація (річний звіт) ПрАТ "Український процесінговий центр" за 2021 р. та 2022 р. user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса Пр-т Степана Бандери 9, корпус 5А, а/с 65, Київ, Україна, 04073

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.