Новини


Кредитні картки впевнено повертаються на ринок банківських послуг

08/08/2011

За прогнозами багатьох експертів в 2011-2013 рр. кредитні картки стануть одним із основних напрямків розвитку для банківського роздрібного бізнесу:
їх масовий випуск прогнозується на кінець 2011 року

Кредитні картки являються для банків джерелом високого прибутку та характеризуються гнучким управлінням. Зацікавленість населення в кредитних картках пояснюється зручністю доступу до кредитних коштів, використовуючи які власники кредиток можуть розраховуватися за покупки, отримувати готівку, а також сплачувати рахунки.

«Оскільки економічна ситуація в Україні стабілізувалась, більшість банків знову видає кредити, найбільш популярними серед яких в найближчі роки стануть кредитні картки, – коментує Антон Романчук, Голова правління Українського процесінгового центра (UPC), - Якщо до недавнього часу банки концентрувалися на розширенні можливостей платіжних сервісів і залученні депозитів, то з початку 2011 року вони повернулися до випуску кредитних карток. З метою підвищення зацікавленості в кредитних продуктах банки надають клієнтам пільгові періоди кредитування, можливість повернення відсотків від суми покупки, і погашення заборгованості в розстрочку рівними платежами».

Банки активно розповсюджують кредитні продукти серед існуючих клієнтів, пропонуючи кредитну картку до зарплатної, або до поточного чи ощадного рахунків. Часто співробітники банка телефонують клієнту і пропонують забрати вже готову кредитку у відділенні. Найбільш ефективним методом залучення клієнтів є надання позичальнику пільгового періоду кредитування, коли клієнт безкоштовно використовує кредитні кошти при здійсненні покупок, а інколи і при знятті готівки. Банк при цьому заробляє на інтерченджі.

Також, росту зацікавленості у використанні кредитних карток сприяють програми лояльності, повернення відсотків за покупки та кобрендингові проекти, які дозволяють банку об’єднати зусилля з партнерами.

Андрій Березюк, директор з питань розвитку бізнесу UPC: «Кредитна картка - це один із основних продуктів будь-якого закордонного банку. При цьому в період кризи саме кредитна картка показала себе як найбільш стабільний банківський продукт, на відміну, наприклад, від іпотеки. Тому більшість банків в найближчий час сфокусується на емісії кредитних карток, і ми бачимо в цьому основну перспективу для карткового бізнесу».

Конкуренція на ринку змушує банки шукати нові способи залучення клієнтів шляхом надання унікальних продуктів та сервісів. Наприклад, все більшу популярність отримує повернення відсотків від суми покупки, коли клієнту на рахунок повертається до 1% від витрачених коштів, що стимулює використання кредитних карток.

Таким чином, можна зробити висновок, що кредитні картки по темпам видачі нових кредитів в найближчому майбутньому не лише вийдуть на докризовий рівень, але й з великою вірогідністю перевищать його на відміну від інших кредитних продуктів.


Усі новини

Ми завжди раді
Вам допомогти

Попросити зв'язатися <br>з Вами Попросити зв'язатися
з Вами
mail Написати лист
до UPC
Новини Усі новини
15/02
UPC отримав нагороду премії PaySpace Magazine Awards 2020
17/12
Оновлений вигляд і глобальні плани – UPC провів ребрендинг
17/11
Експорт ІТ-послуг: українська компанія UPC вийшла на ринок інтернет-платежів Боснії та Герцеговини
13/10
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно