Обороти українських онлайн-магазинів зросли на чверть в першій половині 2013 року
5/07/2013
Обороти сайтів, що використовують eCommerce Connect для прийому платежів за картками в онлайні, збільшилися у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 25,6% (401,5 млн. грн.) до 1,97 млрд. грн.
Кількість оплат картками через підключені сайти зросло на 51,2% (2,37 млн грн.) до 7 млн. в першому півріччі у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. За даними на кінець червня 2013 року кількість сайтів, що використовують eCommerce Connect, у порівнянні з груднем 2012 року зросло на 17% до 2,4 тис. Зокрема, на 17% до 280,82 грн. знизилася середня сума чеку (в 2012 році вона була рівні 338,10 грн.).
Українці в інтернеті найбільш охоче сплачують картками за комунальні послуги, авіа та ж/д квитки, мобільний зв’язок, інтернет, різноманітні аплікації, подарунки та додаткові сервіси у соціальних мережах, а також розраховуються за придбання MLM-косметики, парфумерії і тому подібних товарів.
Антон Романчук, голова правління UPC: «Ми бачимо істотне переваження послуг над товарами, тому що людина спочатку бажає торкнутися товару, а потім заплатити гроші, і нічого поганого тут нема. Єдине «покращення», якого слід очікувати у цієї сфері – це укомплектування кур’єрів мобільними терміналами для прийому карток. З послугами та MLM-товарами зовсім інша справа. Найзручніше сплачувати комунальні платежі, інтернет, мобільний зв'язок, не відходячи з робочого місця чи дому. Що стосується компаній, що працюють за схемою MLM, то обороти зростають завдяки переходу дистриб’юторів на оплату через інтернет за допомогою карток, а не через відділення банків, як було раніше».
Усі новини
|