Новини


Ринок платіжних карток в Україні: відносно стабільне зростання в першому півріччі 2014

14/07/2014

Кількість платіжних карток, що були випущені банками-клієнтами UPC, збільшилася на 2% протягом першого півріччя 2014 року у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року. Як і раніше, зростає кількість операцій зняття готівки – на 7% у вказаний період, та кількість операцій з оплати покупок в POS-терміналах та інтернеті – зростання склало 41%. Середня кількість операцій на одну активну карту склало 4,1 на місяць у перші шість місяців 2014 року, тоді як у першому півріччі 2013 було в середньому 3,65 операцій на місяць. Також швидко зростала кількість грошових переказів, здійснених за допомогою платіжних карток – зростання кількості переказів склало 41%.

Кількість запитів балансу за картками банків-клієнтів UPC знизилася на 21%, що свідчить про те, що багато клієнтів підключаються до SMS-банкінгу і не запитують баланс в АТМ, тим більше, що багато банків зробили цю послугу платною. Також знизилася загальна кількість активних карток (принаймні одна операція протягом трьох місяців) – на 13%, вірогідно, у наслідок втрати клієнтів у Криму і загостреної ситуації на сході України.

Загальний фінансовий обіг за платіжними картами банків-клієнтів UPC збільшився на 22%. Найбільше зросли обороти за операціями оплати покупок – на 36%. Грошовий оборот з операцій зняття готівки у банкоматах збільшився на 20% у першому півріччі 2014 року у порівнянні з першим півріччям 2013 року.


Усі новини

Ми завжди раді
Вам допомогти

Попросити зв'язатися <br>з Вами Попросити зв'язатися
з Вами
mail Написати лист
до UPC
Новини Усі новини
13/10
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно
28/09
Україна стає одним із лідерів ринку платіжних сервіс-провайдерів Європи
28/09
Більш як 500 млн гривень і понад 500 тис трансакцій – де і скільки українці витрачали грошей закордоном цього літа
24/09
Українська компанія UPC, що обслуговує 16 країн Европи, здійснила ребрендинг платіжної платформи е-комерції