Новини


Українська компанія UPC, що обслуговує 16 країн Европи, здійснила ребрендинг платіжної платформи е-комерції

24/09/2020

Оновлений вигляд системи інтернет-платежів eCommerceConnect та сучасні сервіси для електронної комерції. Сьогодні, 24 вересня 2020 року, платіжний сервіс-провайдер UPC запускає оновлений сайт.

Відтепер UPC надає банкам-клієнтам та держателям карток розширенні рішення для Інтернет-платежів – оплати карткою, цифрові гаманці Apple Pay, Google Pay, Visa Checkout, Masterpass і токенізацію карт.

Окрім цього, для інтернет-крамниць доступні онлайн-інвойсінг, сервіси A2C/C2A/P2P та інше.

Новий сайт компанії є доступний за посиланням.

«Як для українських, так і для клієнтів в інших країнах Європи, завжди є важливими питання як функціоналу, так і й безпеки та стабільності у сфері інтернет-платежів. Тепер нашим пріоритетом, для європейського ринку та України, зокрема, є заявити про себе як про компанію, яка може надавати розширені платіжні сервіси електронної комерції», – наголосив CEO UPC Антон Романчук.

Нагадуємо, що UPC був першою компанією в Україні, яка запустила сервіс безпечних платежів за технологією 3D Secure 2.1.

Довідково.
UPC (Український процесінговий центр) – процесінговий центр та платіжний сервіс-провайдер. Забезпечує якісним сервісом обслуговування платіжних карток 38 банків та 1700 онлайн-магазинів у 16 країнах Центральної и Східної Європи. UPC працює з 1997 року та входить до міжнародної групи Raiffeisen Bank International.


Усі новини

Ми завжди раді
Вам допомогти

Попросити зв'язатися <br>з Вами Попросити зв'язатися
з Вами
mail Написати лист
до UPC
Новини Усі новини
13/10
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно
28/09
Україна стає одним із лідерів ринку платіжних сервіс-провайдерів Європи
28/09
Більш як 500 млн гривень і понад 500 тис трансакцій – де і скільки українці витрачали грошей закордоном цього літа
24/09
Українська компанія UPC, що обслуговує 16 країн Европи, здійснила ребрендинг платіжної платформи е-комерції