Український
Процесінговий
Центр
UPC 24 роки: хто стоїть за успіхом user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
29. 04. 21
UPC 24 роки: хто стоїть за успіхом
UPC 24 роки: хто стоїть за успіхом user/common.seoImage

Напередодні, у спецпроекті «Super IT:зроблено в Україні», ми розповіли про етапи становлення UPC, труднощі, стрімкий розвиток та кризи, а також про найважливішу цінність компанії – команду. UPC 24 РОКИ: ХТО СТОЇТЬ ЗА УСПІХОМ

Нижче частина публікації саме про людей в компанії, а весь спецпроект за посиланням.

Хто стоїть за успіхом?

Зараз в UPC працюють 350 людей. У останньому онлайнмітінгу одночасно взяли участь 270 учасників. У 2021 році компанія планує взяти в команду ще 50 працівників. Середня тривалість роботи співробітника у UPC - 7 років! Компанія за час свого існування працевлаштувала багато молодих, амбітних, перспективних людей.

«Плинність кадрів у нас дуже невелика, менш ніж 5% у 2020 році. Це непогано, особливо для такої компанії, де в штаті понад половину — IT фахівці. Розвиваємо європейську культуру в компанії. Всі наші працівники можуть спокійно поспілкуватися з іноземним клієнтом, з міжнародним вендором», - каже Антон Романчук.

Досвід виходу на європейський ринок навчив тому, що усі в компанії мають бути готові до роботи з іноземними партнерами та замовниками. Через це в UPC постійно проходять курси англійської мови, всі співробітники компанії знають англійську і вдосконалюють її.

Але навчання – не єдина спільна активність команди. До локдауну в UPC проводилося чимало івентів – створили свій рок-бенд, адаптували і поставили на сцені п'єсу Шекспіра про технології, знімали фільми, влаштовували батли з латиноамериканських танців та проводили вокальні конкурси. Крім корпоративних заходів, співробітники їздять разом кататися на лижах, піднімаються на Говерлу, бігають марафони. Під час пандемії звичні івенти заборонені, але все одно влаштовуються різні онлайн конкурси, челенджі, розіграші.

Альона Чужакова, начальник відділу з управління персоналом UPC:

“Я прийшла до UPC 13 років тому на посаду HR-менеджера. Будувала процеси управління та оцінки ефективності персоналу, адаптувала HR-політики міжнародної групи Raiffeisen. У 2008 про IT-рекрутмент було мало відомо, а компанія потребувала вузьких спеціалістів, яких на ринку майже не було. Та ми впорались. Зараз я керівник підрозділу і разом із командою вирішую непрості завдання, адже в UPC амбітні цілі".

Куди далі?

UPC має намір побудувати найкращий процесинговий центр у Центральній і Східній Європі.

«Якщо, наприклад, ваш невеликий банк обслуговується на тому ж хості, на якому обслуговуються трансакції супермаркету чи великого рітейлеру з Німеччини чи Хорватії, то якість і доступність систем буде однакова. Тому у виграші всі, адже коли обсяги більші, то кожна трансакція буде дешевшою для кожного», - ділиться Антон Романчук.

У цьому проєкті вони мають підтримку акціонера, планують розширювати надання сервісів клієнтам поза групою Raiffeisen. Від цього виграють українські клієнти, оскільки вимоги до якості, безпеки, захисту систем і даних в Європі вищі ніж в Україні, не кажучи про нові обсяги операцій, які зроблять український процесинг ще більш ефективним.

Інші новини
13. 10. 21
UPC на Global Payments Day-2021
23 вересня відбулася конференція Global Payments Day-2021, організована асоціацією «ЄМА».
UPC на Global Payments Day-2021 user/common.seoImage
13. 10. 21
UPC та Raiffeisen Bank Bulgaria розширюють співпрацю
Цього вересня, Raiffeisen Bank Bulgaria успішно підключено до платіжного шлюзу електронної комерції.
UPC та Raiffeisen Bank Bulgaria розширюють співпрацю user/common.seoImage
13. 10. 21
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз
У 2021 році відбулося значне зростання кількості безготівкових операцій.
Перший мільйон: UPC подвоїли щоденну кількість трансакцій через платіжний шлюз user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса Пр-т Степана Бандери 9, корпус 5А, а/с 65, Київ, Україна, 04073