В компанії оновили логотип, айдентику та незабаром запустять новий сайт.
«Протягом 23 років бренд UPC був впізнаваним і зрозумілим у професійному середовищі, але зараз саме середовище змінюється: з’являються нові платіжні інструменти, нові гравці, тож ми маємо бути зрозумілими і виглядати сучасними для них. Адже із лише із процесінгового центру, за останні роки, ми стали сервісною компанію і хочемо бути привабливими не тільки своїми рішеннями і тарифами, але й візуально» – зазначив CEO UPC Антон Романчук.
Ребрендинг для UPC – це не просто зміна логотипа, а елемент нової стратегії розвитку. Сьогодні компанія пропонує багато рішень та заходить на нові ринки.
Цього року в Україні запустили новий безпечний стандарт для оплат в інтернеті 3DS 2.1, трансграничні грошові перекази, рішення покупки із зняттям готівки та багато інших.
Серед основних міжнародних проектів – вихід компанії на ринок інтернет-платежів трьох країн та підключення понад 1700 банкоматів банків у Румунії, Хорватії та Сербії.
Плани на 2021 рік
Наступного року UPC завершить впровадження нової процесінгової системи, до якої вже інтегровані основні напрямки бізнесу. У 2021 році, в рамках стратегії розвитку, компанія продовжить активно інвестувати у сервіси електронної комерції. Ці зміни вже розпочалися в поточному році: UPC перезапустив систему прийому інтернет-платежів ecconnect.com.ua, посиливши її функціонально та оновивши візуально (лого, сайт). В наступному році компанія анонсує декілька нових рішень.