Український
Процесінговий
Центр
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
27. 10. 20
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно user/common.seoImage

Загальна кількість трансакцій за картками за дев’ять місяців цього року, порівнюючи з аналогічним періодом 2019 року, зросла на 11%, а об’єми додали 7,2%. Рік тому аналогічні показники дорівнювали 21% та 19% відповідно.
За три квартали 2020 українці більш як на 40% сплачували послуги в Інтернеті, а середня сума чеку зросла вдвічі, порівнюючи з минулим роком. Такі дані оприлюднив Український процесінговий центр (UPC) сьогодні, 12 жовтня 2020 року.
Так, найчастіше сплачували комунальні послуги, поповнювали мобільний рахунок, платили за відеоігри.

Крім цього, розраховувались у супермаркетах, за таксі, послуги кур’єрів тощо. 

Оплата карткою у POS-терміналах

За 9 місяців 2020 року частка покупок карткою у POS-терміналах за кількістю трансакцій досягла 62,2% від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC. Порівнюючи з минулим роком, цей показник становив 59,1. Загальна кількість покупок карткою зросла на 17,1%, але на 8% менше ніж у  2019, та складала в середньому на місяць 5,7 трансакцій на одну активну картку за дев’ять місяців 2020 року.

У цей період також держателі карток витрачали менше на покупки. Середня сума чеку складала 541 грн, що на 14% менше, ніж минулоріч.

Варто зазначити, що 57% від усіх оплат картками у POS-терміналах займають безконтактні трансакції. Кількість таких операцій зросла на 44%, а за обсягами збільшилися на 48%. В умовах пандемії безконтактна оплата карткою дуже популярна – не потрібна готівка і навіть торкатися POS-терміналу.

Операції зняття готівки (в банкоматах і відділеннях)

Операції зняття готівки займають друге місце за кількістю. За три квартали 2020 року їхня частка досягла 21,6% (в ATM — 20,0%, в POS — 1,6%) від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC.

Кількість операцій зняття готівки в банкоматі зменшилась на 18,8% та складає дві трансакції на місяць на одну активну картку. Обсяги АТМ-трансакцій зменшились на 10,9%, а середня сума чеку дорівнювала 3 100 грн, що на 10% більше ніж минулого року. Кількість операцій зняття готівки у відділеннях банку збільшилась на 31,7%, а обсяги трансакції — на 4,4%.

Перекази з картки на картку

Держателі платіжних карток на 71,5% частіше відправляють кошти на інші картки. Суми таких переказів збільшились на 71,9% та дорівнює 2 174 грн.

За дев’ять місяців 2020 року ринок карток демонструє збільшення показників, але у два рази сповільнилися динаміка росту.
Пандемія змінює показники платежів: українці стали більше відправляти коштів на інші картки та все частіше обирають розрахунки в Інтернеті чи безконтактну оплату.

Інші новини
04. 06. 24
UPC впроваджує OpenBanking, як сервіс для банків України
Компанія UPC впроваджує сервіс Openbanking (Openbanking-As-a-Service) - структурований і безпечний обмін даними між надавачами платіжних послуг та технологічним оператором платіжних послуг через відкриті API.
UPC впроваджує OpenBanking, як сервіс для банків України user/common.seoImage
23. 05. 24
UPC нещодавно відсвяткував своє 27-річчя!
Дорогі друзі та колеги, ми раді повідомити, що наша компанія нещодавно відсвяткувала своє 27-річчя!
UPC нещодавно відсвяткував своє 27-річчя! user/common.seoImage
30. 04. 24
Регулярна річна інформація (річний звіт) ПрАТ "Український процесінговий центр" за 2023 р.
ПрАТ «Український процесінговий центр» розміщує регулярну річну інформацію (річний звіт) за 2023 р.
Регулярна річна інформація (річний звіт) ПрАТ "Український процесінговий центр" за 2023 р. user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.