Український
Процесінговий
Центр
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
27. 10. 20
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно
Платіжні картки за 9 місяців 2020 року: українці стали більше розраховуватись в Інтернеті та безконтактно user/common.seoImage

Загальна кількість трансакцій за картками за дев’ять місяців цього року, порівнюючи з аналогічним періодом 2019 року, зросла на 11%, а об’єми додали 7,2%. Рік тому аналогічні показники дорівнювали 21% та 19% відповідно.
За три квартали 2020 українці більш як на 40% сплачували послуги в Інтернеті, а середня сума чеку зросла вдвічі, порівнюючи з минулим роком. Такі дані оприлюднив Український процесінговий центр (UPC) сьогодні, 12 жовтня 2020 року.
Так, найчастіше сплачували комунальні послуги, поповнювали мобільний рахунок, платили за відеоігри.

Крім цього, розраховувались у супермаркетах, за таксі, послуги кур’єрів тощо. 

Оплата карткою у POS-терміналах

За 9 місяців 2020 року частка покупок карткою у POS-терміналах за кількістю трансакцій досягла 62,2% від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC. Порівнюючи з минулим роком, цей показник становив 59,1. Загальна кількість покупок карткою зросла на 17,1%, але на 8% менше ніж у  2019, та складала в середньому на місяць 5,7 трансакцій на одну активну картку за дев’ять місяців 2020 року.

У цей період також держателі карток витрачали менше на покупки. Середня сума чеку складала 541 грн, що на 14% менше, ніж минулоріч.

Варто зазначити, що 57% від усіх оплат картками у POS-терміналах займають безконтактні трансакції. Кількість таких операцій зросла на 44%, а за обсягами збільшилися на 48%. В умовах пандемії безконтактна оплата карткою дуже популярна – не потрібна готівка і навіть торкатися POS-терміналу.

Операції зняття готівки (в банкоматах і відділеннях)

Операції зняття готівки займають друге місце за кількістю. За три квартали 2020 року їхня частка досягла 21,6% (в ATM — 20,0%, в POS — 1,6%) від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC.

Кількість операцій зняття готівки в банкоматі зменшилась на 18,8% та складає дві трансакції на місяць на одну активну картку. Обсяги АТМ-трансакцій зменшились на 10,9%, а середня сума чеку дорівнювала 3 100 грн, що на 10% більше ніж минулого року. Кількість операцій зняття готівки у відділеннях банку збільшилась на 31,7%, а обсяги трансакції — на 4,4%.

Перекази з картки на картку

Держателі платіжних карток на 71,5% частіше відправляють кошти на інші картки. Суми таких переказів збільшились на 71,9% та дорівнює 2 174 грн.

За дев’ять місяців 2020 року ринок карток демонструє збільшення показників, але у два рази сповільнилися динаміка росту.
Пандемія змінює показники платежів: українці стали більше відправляти коштів на інші картки та все частіше обирають розрахунки в Інтернеті чи безконтактну оплату.

Інші новини
01. 02. 24
Baltic Payment Forum 2024: об'єднання інновацій та динаміки у світі платежів та технологій
UPC виступає партнером заходу та запрошує взяти участь у Baltic Payment Forum 2024
Baltic Payment Forum 2024: об'єднання інновацій та динаміки у світі платежів та технологій user/common.seoImage
15. 01. 24
Ринок карток у 2023 році
За 2023 рік, порівняно з аналогічним періодом 2022 року, загальна кількість трансакцій за картками клієнтів UPC збільшилась на 9,6%, а грошові об’єми збільшилися на 16,7% (дані за картками 15 банків-клієнтів UPC в Україні).
Ринок карток у 2023 році user/common.seoImage
05. 01. 24
Найкращий процесінг: UPC отримав нагороду премії PSM Awards 2023
За результатами відбору і голосування UPC отримав срібну відзнаку у номінації «Найкращий процесінг»
Найкращий процесінг: UPC отримав нагороду премії PSM Awards 2023 user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса вул. Ґарета Джонса, 8 (корпус В-11) а/с 65, Київ, Україна, 04119

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.