Український
Процесінговий
Центр
Ринок платіжних карток за 2 квартал 2021 року: кількість трансакцій зросла на третину user/common.seoImage
Посилання скопійовано
Зв'яжіться з нами
15. 07. 21
Ринок платіжних карток за 2 квартал 2021 року: кількість трансакцій зросла на третину
Ринок платіжних карток за 2 квартал 2021 року: кількість трансакцій зросла на третину user/common.seoImage

Оплата карткою у POS-терміналах

За другий квартал 2021 року частка покупок карткою у POS-терміналах за кількістю трансакцій досягла 63,0% від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC. Для порівняння, за другий квартал минулого року цей показник становив 61,3%. Загальна кількість покупок карткою зросла на 39,4% та складала в середньому на місяць 9 трансакцій на одну активну картку за другий квартал 2021 року.

За останні три місяці також спостерігається збільшення грошових обсягів оплат карткою. Порівнюючи із аналогічним періодом 2020 року, держателі карток витрачають на 41,0% більше. Середня сума чеку за рік майже не змінилась та дорівнює 486 грн.

Варто зазначити, що 64,4% від усіх покупок картками у POS-терміналах займають безконтактні трансакції, завдяки швидкості розрахунків. Кількість оплат безконтактними картками зросла на 60%, а за обсягами збільшилися на 58%.

Операції зняття готівки (в банкоматах та відділеннях)

Операції зняття готівки займають друге місце за кількістю. За другий квартал 2021 року їх частка за кількістю трансакцій досягла 17,1% від усіх фінансових трансакцій за картками банків-клієнтів UPC, але на 5% менше ніж минулого року

Кількість операцій зняття готівки в банкоматі збільшилася на 10% та складає дві трансакції на місяць на одну активну картку. Обсяги АТМ-трансакцій збільшилася на 20,3%, а середня сума чеку дорівнювала 3 389 грн., що на 9% більше ніж минулого року. Через касу у відділеннях банку готівку знімають на 17,9% рідше, а обсяги операцій збільшилися на 40,5%.

Розрахунки в Інтернеті

За другий квартал поточного року, порівнюючи із аналогічним періодом 2020 року, кількість оплат в інтернеті збільшилася на 47,0%, що на 6% більше ніж минулого року, а їх обсяги зросли на 77%. Середня сума чеку дорівнювала 1 913 грн., що на 20,9% більше ніж минулого року.

Найчастіше держателі карток оплачували комунальні послуги, поповнювали мобільні телефони та платили за відео-ігри.

Стрімке зростання за обсягами показали інтернет-оплати за розваги (покупка відео-ігри), авіа та ж.д. квитки, замовлення готової їжі, оплата послуг таксі, кур’єрів та магазини одягу.

Перекази з картки на картку

Сервіс переказів й надалі показують стрімке зростання. Держателі платіжних карток здійснили на 84,6% більше переказів з картки на картку в Інтернеті. За другий квартал 2021 року відбулось зростання обсягів таких переказів на 143,0%, а середня сума чеку дорівнювала 2 643 грн.

За другий квартал 2021 року відмічається значне збільшення активності держателей карток: більше розрахунків та витрачених коштів, зняття готівки та оплат у POS-терміналах. З’явився попит за покупки, на які раніше він був знижений: авіа та залізничні квитки, магазини одягу.

Загальний тренд зі збільшення оплат картками в інтернеті значно посилився та набирає обертів, адже у 2 кварталі 2021 року зросла кількість та сума таких операцій.

Інші новини
01. 12. 22
Покупки у «чорну п’ятницю» 2022: скільки і де витрачали українці
Цього року у день розпродажів держателі карток купували та витрачали менше ніж минулого року
Покупки у «чорну п’ятницю» 2022: скільки і де витрачали українці user/common.seoImage
02. 11. 22
UPC – у номінації PSM Awards 2022
UPC вже втретє номіновано у премії від PaySpace Magazine – PSM Awards 2022
UPC – у номінації PSM Awards 2022 user/common.seoImage
24. 10. 22
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2022 року
Кількість зняття готівки зменшилась на третину
Ринок платіжних карток за дев’ять місяців 2022 року user/common.seoImage
Зв'яжіться з нами

Адреса Пр-т Степана Бандери 9, корпус 5А, а/с 65, Київ, Україна, 04073

Використання файлів cookie.
Натиснувши «Погоджуюся», ви дозволяєте нам постійно вдосконалювати наш веб-сайт і створювати персоналізовані рекламні оголошення.
У розділі "Індивідуальні налаштування" ви знайдете детальну інформацію, а також можете дозволити або заборонити обробку чи відкликати вашу згоду.
Інформація про захист даних.